Δεν το χρειάζεσαι. Ιδιαίτερα αν ανήκεις στη μεγάααλη ομάδα γυναικών (είμαστε πολλές) που γράφονται στο γυμναστήριο και μετά το επισκέπτονται μία φορά το εξάμηνο (σαν τον οδοντίατρο). Αν λοιπόν για σένα αδυνάτισμα και γυμναστήριο δεν πάνε μαζί (ή μάλλον δεν πάνε καθόλου) μην τα βάφεις μαύρα. Ίσα-ίσα, το αδυνάτισμα στο σπίτι είναι πολύ πιο επιτυχημένο καθώς φέρνει καλύτερα αποτελέσματα στη μείωση του βάρους σου. Μάθε γιατί:

Γυμναστήριο Τέλος!

Χασμουρητά τέλος!

Στο γυμναστήριο αναγκαστικά πρέπει να ακολουθήσεις ένα προκαθορισμένο πρόγραμμα άσκησης με συγκεκριμένο ρυθμό, το οποίο μπορεί να γίνει μονότονο και βαρετό. Αν δεν συμμετέχεις συνειδητά στο πρόγραμμα που κάνεις (και κοιτάς το σι-θρου κολάν της διπλανής, σκέφτεσαι τι θα μαγειρέψεις μετά, τι θα απαντήσεις στο μήνυμα του Τάσου κ.τ.λ.) μειώνεις τη δράση της άσκησης κατά 50%! Αντίθετα, το αδυνάτισμα στο σπίτι έχει καλύτερα αποτελέσματα καθώς προσφέρει ευελιξία. Μπορείς να αλλάξεις το ρυθμό αλλά και την άσκηση όποτε το θέλεις. Μπορείς να παρακολουθήσεις ένα βίντεο αεροβικής γυμναστικής τη Δευτέρα, να κάνεις ασκήσεις κοιλιακών ή πους απς την Τρίτη, να χορέψεις την Τετάρτη, να πηδήξεις σκοινάκι την Πέμπτη κ.τ.λ. Έτσι δεν βαριέσαι, συμμετέχεις ενεργά στην άσκησή σου και χάνεις βάρος γρηγορότερα.

Multi-tasking girls!

Το αδυνάτισμα στο σπίτι είναι ιδανικό για εμάς τις γυναίκες καθώς το φύλο μας φημίζεται για τις multi-tasking ικανότητές του. Μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα ταυτόχρονα και να γλιτώνουμε χρόνο. Το αδυνάτισμα στο σπίτι είναι ιδανικό για όλα τα πολυάσχολα κορίτσια. Μπορείς να γυμνάζεσαι ενώ ψήνεις φαγητό στο φούρνο, ενώ έχεις βάλει πλυντήριο, κάνοντας ένα διάλειμμα από τον υπολογιστή, (ενώ περιμένεις το τηλεφώνημα του Τάσου…).

Πους-απς τα μεσάνυχτα!

Ψηφίζουμε αδυνάτισμα στο σπίτι και για έναν ακόμα λόγο. Σου προσφέρει ευελιξία στο ωράριο της άσκησης. Τώρα δεν έχεις δικαιολογία για να μην πας γυμναστήριο επειδή είναι βράδυ ή Κυριακή και είναι κλειστό, ή επειδή μπορείς να το επισκεφτείς μόνο ώρες αιχμής όπου γίνεται χαμός. Στο σπίτι σου μπορείς να κάνεις γυμναστική κάθε ώρα και στιγμή. Θέλεις να γυμναστείς το βράδυ; Γίνεται! Ημέρα Αργίας; Εφικτό! Βλέποντας Πρετεντέρη; Αμέ!

Ατυχήματα στο μίνιμουμ.

Άλλο ένα θετικό στοιχείο που σου δίνει το αδυνάτισμα στο σπίτι είναι η μικρότερη πιθανότητα ατυχήματος κατά την άσκηση. Όταν χρησιμοποιείς μόνο το βάρος του σώματός σου η πιθανότητα μικροτραυματισμών μειώνεται στο ελάχιστο. Αντίθετα όταν χρησιμοποιείς βαράκια ή άλλα μηχανήματα γυμναστικής του γυμναστηρίου, το σώμα σου αναγκάζεται να «συντονιστεί» με κάτι μηχανικό, με κάτι πέρα από το ίδιο το σώμα, αυξάνοντας την πιθανότητα ατυχήματος.

Φόρτωση περισσότερων Άρθρων
Φόρτωση περισσότερων σε  Υγεία

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε ακόμη

Γρίπη: Πως κολλάει; Ποια τα συμπτώματα; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Γρίπη: Πως κολλάει; Ποια τα συμπτώματα; Τι πρέπει να γνωρίζετε Όλες οι πληροφορίες προέρχο…