Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε μικροί και μεγάλοι;

Η Μάργκαρετ Θάτσερ δήλωνε πως της αρκούσαν τέσσερις ώρες ύπνου την ημέρα, ενώ ο Αϊνστάιν λέγεται ότι κοιμόταν δέκα ώρες κάθε νύχτα. Και οι δύο απείχαν πολύ από τις νέες συστάσεις του αμερικανικού Εθνικού Ιδρύματος Ύπνου.

Το ίδρυμα παρουσίασε νέες κατευθυντήριες γραμμές έπειτα από ανασκόπηση της διεθνούς βιβλιογραφίας από επιτροπή 18 επιστημόνων -από παιδιάτρους και γυναικολόγους μέχρι ψυχίατρους και γηρίατρους.

Ο πίνακας που συνοψίζει τις οδηγίες δίνει τον «συνιστώμενο» αριθμό ωρών ύπνου ανά ημέρα, αναγνωρίζει όμως ότι πολλοί άνθρωποι χρειάζονται περισσότερο ή λιγότερο ύπνο από αυτές τις συστάσεις. Για το λόγο αυτό δίνει ένα μεγαλύτερο εύρος ωρών το οποίο «ενδέχεται να είναι κατάλληλο» για ένα μικρό ποσοστό ανθρώπων.

Πόσες ώρες πρέπει να κοιμόμαστε μικροί και μεγάλοι;

Συνοπτικά:

  • Νεογνά έως 3 μηνών: Το εύρος της συνιστώμενης διάρκειας ύπνου περιορίζεται στις 14-17 ώρες την ημέρα, από 12-18 ώρες στις προηγούμενες κατευθυντήριες γραμμές.
  • Βρέφη 4-11 μηνών: Το εύρος διευρύνεται στις 12-15 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 14-15)
  • Βρέφη 1-2 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 11-14 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 12-14 ώρες)
  • Νήπια 3-5 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 10-13 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 11-13 ώρες)
  • Παιδιά σχολικής ηλικίας 6-13 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 9-11 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 10-11)
  • Έφηβοι 14-17 ετών: Το εύρος διευρύνεται στις 8-10 ώρες (μέχρι σήμερα ήταν 8,5-9,5 ώρες)
  • Νέοι ενήλικες 18-25 ετών: Το εύρος είναι 7-9 ώρες (νέα ηλικιακή κατηγορία)
  • Ενήλικες 26-64 ετών: Το εύρος παραμένει σταθερό στις 7-9 ώρες
  • Ηλικιωμένοι άνω των 65 ετών: Το εύρος είναι 7-8 ώρες (νέα ηλιακή κατηγορία)

Πηγή:  news.in.gr

Αφήστε μια απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.