Το καλοκαίρι έρχετε, μαζί του και το άγχος για την εμφάνισή μας. Απρίλιος πλέον, με λίγα έξτρα κιλά (αχ αυτά τα ποτά…) και πρέπει κατ’ αρχήν να τα χάσουμε αλλά και να διατηρήσουμε έναν υγιεινό τρόπο ζωής. Αν έχεις καιρό να ακολουθήσεις ένα υγιεινό lifestyle, don’t worry, είναι εύκολο –σχετικά- και θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Ακολούθησε αυτά τα 4 βασικά tips σε καθημερινή φάση και θα είσαι μια χαρά!

4 συνήθειες για έναν υγιεινό τρόπο ζωής

Υγιεινό lifestyle tip #1: Τρώτε υγιεινά!

Όχι και πολύ μεγάλη ανακάλυψη. Υγιεινή τροφή = υγιεινή ζωή. Είμαστε ότι τρώμε κλπ κλπ. Μία υγιεινή διατροφή είναι εξαιρετικά σημαντική για την φυσική αλλά και την ψυχική μας υγεία. Σιγουρέψου ότι τρως όσο πιο “καθαρά” γίνεται. Ιδιαίτερα αν έχεις ένα απαιτητικό πρόγραμμα εργασίας. Ακολουθεί ένα πλάνο που μπορείς να ακολουθήσεις:

Πρωινό: Δύο ασπράδια αυγών. Ένα τοστ ολική άλεσης με τομάτα, τυρί χαμηλών λιπαρών και γαλοπούλα. Και καφέ χωρίς ζάχαρη (ζήτω ο σκέτος!)

Μεσημέρι: Υγιεινά σνακς όπως φρούτα, ξηροί καρποί (με μέτρο αυτοί, παχαίνουν), μία ικανοποιητική σαλάτα και πηγές πρωτεϊνών είναι ότι χρειάζεστε για να συνεχίσετε την μέσα σας.

Απόγευμα/Βράδυ: Καθαρή πρωτείνη (κοτόπουλο, ψάρι) και λαχανικά στον ατμό.

*προσπαθήστε να τρώτε δύο κουταλιές ελαιόλαδο ωμό την ημέρα.
 *αποφύγετε άχρηστες θερμίδες και κορεσμένα λιπαρά
*μία φορά την εβδομάδα φάτε ότι θέλετε. Έτσι για την ψυχολογία

Υγιεινό lifestyle tip #2: Πίνεται άφθονο νερό.

Πιες τα 8 με 10 ποτήρια H2O μέσα στην ημέρα. Θα σε κρατήσει ενυδατωμένη και επίσης δεν θα νιώθεις ότι πεινάς. Αν νιώθεις ότι θέλεις ένα γλυκό ή ένα αμαρτωλό σνακ, πιες νερό ή πράσινο τσάι. Μπορεί να το ξεχάσεις … αν όχι δεν έχω άλλα τιπς. Μάλλον θα το φας.

Υγιεινό lifestyle tip #3: Άσκηση.

Ούτε εδώ ανακαλύψαμε την Αμερική. Όμως η άσκηση είναι ζωτικής σημασία για έναν υγιεινό τρόπο ζωής γι’ αυτό κουνήσου! Προσπάθησε να γυμνάζεσαι με κάποιον τρόπο 4 ή 5 φορές την εβδομάδα. Μην φοβάσαι το γυμναστήριο. Αν δεν σου αρέσει κάνε κάτι άλλο. Κολύμπι, χορός, Ζιου Ζίτσου και ότι άλλο υπάρχει εκεί κοντά σου.

Υγιεινό lifestyle tip #4: Stick to the plan!

Που λένε και οι φίλοι μας οι αμερικάνοι. Φτιάξε ένα καλό πρόγραμμα το οποίο να περιλαμβάνει όλα σου τα γεύματα (προσπάθησε να τρως κάθε 3 ώρες) αλλά και όλες τις προπονήσεις που θα κάνεις. Ακολούθησέ το πιστά, ακόμα και αν βαριέσαι. No pain no gain που λένε και πάλι οι φίλοι μας οι αμερικάνοι. Αν θέλεις ένα όμορφο και υγιές σώμα δεν το περιμένεις με το delivery boy. Βελτίωσε την ζωή σου. Θα δεις ότι αξίζει από τις πρώτες κι’όλας μέρες!

Φόρτωση περισσότερων Άρθρων
Φόρτωση περισσότερων σε  Δίαιτα & Διατροφή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δείτε ακόμη

Το μήλο στη Διατροφή των Παιδιών και τα οφέλη του

Το παιδικό σώμα, όπως γνωρίζουμε, αναπτύσσεται και αλλάζει ταχύτατα και η ανάγκη για πλήρε…